nieuws
Alles over Belfeld
Hennepkwekerij op Dwarsstraat opgerold
dinsdag 16 november 2010 16:16
De politie heeft vandaag een hennepkwekerij aangetroffen op de Dwarsstraat in Belfeld. Agenten wisten de kwekerij die nog in werking was vandaag te ontmantelen. In een ruimte onder de garage en in de kelder van de woning stonden in totaal 125 hennepplanten. De stroom werd illegaal afgetapt. De hoofdbewoner is aangehouden. Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt.  
Reacties (29)Add Comment
...
geschreven door Rob, 21 november 2010
He wat een geinige naam Evert, ja ik ken je nog van vroeger (Dolf Brouwer)
Je hebt wel gelijk. Maar anderzijds vind ik het wel dapper (of roekeloos) van Sjors om zomaar andere reageerders voor dom uit te maken. Maar ook wel hoogmoedig eerlijk gezegd. Hij lijkt hier te willen bepalen wat wel en niet een zinvolle discussie is.
Ik zal me niet verlagen tot zijn peil en beweren dat dit 'dom' of 'niet zinnig' is maar ik vraag me wel af wat hij nou wil bewerkstelligen
...
geschreven door Ir Evert van der Pik (van Oekels Disco Hoek), 20 november 2010
Sjors, je wordt enigszins recalcitrant en badinerend van toon. Als je de discussie eens van begin af aan doorneemt en je eens een ferme aanspraak maakt op je vermogen tot interpreterend lezen, zul ook jij een samenhang zien.
Doe dat maar eens eerst. En kom je er dan nog niet uit, beperk je dan niet tot het zeggen dat je andere mensen onzinnig vindt schrijven, MAAR GA ER OP IN EN LEG UIT WAAROM


Tip van de dag voor jou: je lijkt me zo volmaakt en correct, ga maar eens solliciteren bij Belfeld.nu als opper-webmeester
...
geschreven door Antiwietplantje, 20 november 2010
@Karel
Even een fout herstellen moet natuurlijk zijn: niet alleen het CDA en de VVD. Ik schreef CDA en PVDA. Maar dat was waarschijnlijk al duidelijk.
...
geschreven door Sjors Peeters, 20 november 2010
Ook hier weer overwegend enorm domme reacties van enorm domme mensen (uitzonderingen daargelaten) over Rechts/Links. Wat heeft dat nou weer te maken met een hennepkwekerij? Dat kan bij iedereen in de straat gebeuren. Zowel bij "linkse" als "rechtse" mensen, bij mensen met 1 of 2 paspoorten, blank of gekleurd, "minder bedeeld" of gefortuneerd. Wie weet gebeurt het wel bij je buren. Heb ik ook een keer meegemaakt op de Kromme Hook. Daar had ik het ook nooit verwacht maar het gebeurde toch. Mensen, voer toch eens een keer een zinnige discussie of reageer anders niet op deze site. Prettig weekend.

Gr.
Sjors
...
geschreven door Antiwietplantje, 20 november 2010
Beste karel,

Als je in het politieke spectrum links denkt, kan ik mij voorstellen dat je niet ziet dat veel informatie die via de media tot ons komt, overwegend links is.

Dat komt en dat blijkt ook uit diverse onderzoeken dat journalisten vaker links stemmen en ook de publieke omroepen overwegend links of centrum-links denkende journalisten in huis hebben.

Een omroep als de VARA is eigenlijk een omroeptoeter voor de PVDA.
Het is niet voor niets dat een omroep als Wakker Nederland geboren is. Links denkend nederland heeft heel goed gebruik gemaakt om via deze ingangen hun gedachtengoed te verspreiden.
Dat is natuurlijk hun goed recht maar door de jaren heen is er een beeld geschapen dat alles wat Links is goed en sociaal en alles wat niet links denkt of is, A-sociaal. Fout dus!
En over bv vreemdelingenbeleid mocht niets kritisch gezegd worden of je was al een racist. De balans was helemaal zoek.

Dat partijen als GroenLinks en zelfs de PVDA daar nu anders over denken als 10 jaar terug, dat is al winst.
Maar ze lopen vaak nog steeds achter de feiten aan.
En de PVDA heeft de laatste 30 jaar toch echt in verschillende kabinetten gezeten, niet alleen het CDA en de PVDA.
En dus OOK medeverantwoordelijk hoe de situatie in Nederland is.
Sterker nog, na het kabinet Den Uijl zijn we nog jaren met z'n allen aan het afbetalen geweest van wat er allemaal op de pof uitgegeven is.

De uitdrukking -Linkse indoctrinatie- kan ik best begrijpen.
En die is nog steeds iets aanwezig, al merk je dat,en niet alleen in Nederland maar ook daarbuiten een andere wind gaat waaien.
De tijd van pappen en nathouden en dat nietsnutten en crimineel gedrag vertoonde medeburgers een hand boven het hoofd te houden voorbij is. Je bent zelf verantwoordelijk voor je gedrag en niet je moeilijke jeugd.

De gedachtengang van de bezorgde bewoner van de Bergstraat kan IK dus wel begrijpen.







...
geschreven door karel wetzels, 20 november 2010
@ geschreven door een bezorgde bewoner Bergstraat, 19 november 2010

beste karel,

het stukje is niet geschreven door de bewoner die jij vermeldt in je stukje. Niet netjes van je wanneer je niet weet wie de schrijver is.
En wat bedoel je met "waarom een woningbouwvereniging ia??" ? helaas voor mij onbegrijpelijk taal.

kan hier kort zijn... Het werd door mij inderdaad voetstoots aangenomen, wat NIET korrekt is.. sorrie hiervoor.. Wijt dit echter ook aan de wirwar van mensen die hun naam niet, in tegenstelling tot ondergetekende, onder of boven hun bijdrage zetten. zoals echter uit mijn bijdrage blijkt steun ik de inzet van de door mij aangehaalde bewoonster van ganser harte..

over de woningbouwia kan ik nog korter zijn... het was een ordinaire TYPFOUT... maar dan ben ik nog niet eruit wat u bedoelt met minder bedeelden.......

wil ook nog even reageren op de meneer of mevrouw met de blanke sabel ( ook weer zo'n pseudoniem waar je alle kanten mee uitkunt...

twee dingen vallen me op.. u geeft aan dat u zich bedreigd zou voelen als u voor een EEN paspoorten beleid zou zijn.. denk dat driekwart van nederland zich dan bedreigd zou moeten voelen(incl. IK.) verder neemt u aan dat ik een rode haan zou zijn.. dit is UW OVERTUIGING.. vindt me zelf een nederlandse inwoner met een sociaal hart.. de dertig jaar linkse indoctrinatie kan ik helaas ook niet volgen.. de laatste 30 jaar hebben DOORLOPEND VVD en/of CDA in een regering het beleid in nederland Geheel of gedeeltelijk)bepaald. e.e.a. met de door u (weet ik niet) en mij (zeker) gekozen volksvertegenwoordigers..
...
geschreven door Antiwietplantje, 19 november 2010
@Peels,

Je moet wel goed lezen en niet zo raar reageren.
Heb ik gezegd dat ik voorspellende gaven heb?
Maar ik mag toch wel zeggen dat ik dat liever niet heb dat dit in mijn straat zou gebeuren.
Kan mij toch echt niet voorstellen dat de bewoners van deze straat dit leuk vinden.
Niets mis met deze opmerking, lijkt mij.



...
geschreven door peels, 19 november 2010
@ antiwietplantje ''Ik zou niet graag in een straat wonen en daar kinderen opvoeden waar de politie invallen doet omdat daar dingen gebeuren die niet pluis zijn''.

en jij bent helderziend en kunt dus zien wie er een plantage of dergelijke heeft.
je moet meedoen aan het nieuwe seizoen van wie is de nieuwe uri geller
...
geschreven door Antiwietplantje., 19 november 2010
@ Voorbijganger, daar heb je groot gelijk in. Alleen kun je tegen sommige mensen geen kritiek uiten om dat ze daar niet tegen kunnen. En kun je de gevolgen hiervan niet overzien. Dat is triest.

En in die zin begrijp ik de reactie van Parenclub de blanke sabel maar al te goed.

Daar komt het nog bij dat het hier niet om een irritante geparkeerde auto of wegomleiding gaat.
Dit is toch van een andere orde van grootte.
Ik zou niet graag in een straat wonen en daar kinderen opvoeden waar de politie invallen doet omdat daar dingen gebeuren die niet pluis zijn.
Op sommige sensatiezoekers na, de meeste mensen niet.



...
geschreven door Voorbijganger, 19 november 2010

Mensen...zoek een leven!
Alsof al jullie reacties hier daadwerkelijk voor een verandering gaan zorgen! Probeer gewoon menselijk contact te zoeken en zaken waarmee je zit daar ook direct op te lossen. Gaat heel wat effectiever dat je gal spuien op een internetsite.
...
geschreven door Antiwietplantje., 19 november 2010
@ Parenclub de blanke sabel.

Ik ben het volledig met je eens.
Even ter ondersteuning.
...
geschreven door een bezorgde bewoner Bergstraat, 19 november 2010
beste karel,

het stukje is niet geschreven door de bewoner die jij vermeldt in je stukje. Niet netjes van je wanneer je niet weet wie de schrijver is.
En wat bedoel je met "waarom een woningbouwvereniging ia??" ? helaas voor mij onbegrijpelijk taal.
...
geschreven door Parenclub de blanke sabel, 18 november 2010
Karel, mensen die een wat rechtsere reactie hebben, zoals ik - en dus geen rode haan zijn als u - kunnen represailles verwachten als hun namen bekend worden.
Mijn idee bijv dat mensen met een dubbel paspoort of hun ene pas moeten inleveren, of moeten vertrekken, zou mijn leven of gezondheid kunnen kosten. Door 30 jaar linkse indoctrinatie is deze sfeer in ons land ontstaan dus ook in Belfeld
...
geschreven door karel wetzels, 18 november 2010
nou het zijn me weer een reactie's.....
pik er gewoon een paar uit...

@geschreven door Konradt de Veugelaer, 18 november 2010

Jammer wat een verpaupering de laatste 15 jaar van de Dwarsstraat en het deel van de Bergstraat richting de Dwarstraat.
Niet goed voor de huizenpryzen..
lekker objektief.. Ik woon op het deel van de Bergstraat richting Dwarsstraat.. heb er geen klagen over. hoop er nog lang te blijven.

@ geschreven door zwarte piet, 18 november 2010

Dat is al de zoveelste dit jaar in belfeld.
maar dit komt mede ook omdat de gemeente niet kijkt aan wie ze de huizen verhuren.

zoals vaker, ben ik toch weer diegene die zijn eigen naam onder een bijdrage durft te schrijven.

Het bewuste huis, net als het vorige accident op de Bergstraat, was een koophuis... lekker makkelijk de woningbouwvereniging dan de schuld te geven.

@ geschreven door Arnold Scheidegger, 18 november 2010

Er woont ontzettend veel crapuul daar op de Dwarsstraat en Bergstraat, maar evenzo veel nette fatsoenlijke hardwerkende mensen.

ik woon er nu een jaar of 14, werk al dertien jaar niet meer, maar om nou gelijk te zeggen dat ik crapuul ben?? Of bedoelt u mijn buren, marrokanen.. Kan u verzekeren dat ik ze niet graag kwijt wil. betere buren heb ik nog nooit gehad

en deze spant de kroon
@ geschreven door een bezorgde bewoner Bergstraat, 18 november 2010

ik kan niet echt zeggen dat er sprake is van verpaupering binnen onze buurt. Wat ik wel zie is, dat de woningbouwvereniging Urbanus de huizen verhuurt aan minder bedeelden. Zij hebben niet de middelen om hun tuinen e.d. fatsoenlijk te onderhouden.

nounou.. weet u mevrouw waarom een woningbouwvereniging ia?? en kijk eens rechts uit uw voorraam, naar de huiseigenaar met de twee wrakken tussen de puinhoop.....

Ik ben het overigens met u eens, dat we, mede ook door uw inzet, op de goede weg zijn...
...
geschreven door Belfeldse, 18 november 2010
Maar goed dat er niet zoveel crapuulvolk in Belfeld woon, als ik op een fijne zomeravond Tegelen binnen fiets, rennen ze met honderden over de straat.
Ben er trots op dat we er niet zoveel hebben, dan zou het hier nog veel erger zijn geweest!
...
geschreven door een bezorgde bewoner Bergstraat, 18 november 2010
ik kan niet echt zeggen dat er sprake is van verpaupering binnen onze buurt. Wat ik wel zie is, dat de woningbouwvereniging Urbanus de huizen verhuurt aan minder bedeelden. Zij hebben niet de middelen om hun tuinen e.d. fatsoenlijk te onderhouden. Zeker niet als aan hun een huis wordt toegewezen met een gigantische achtertuin! Er ligt hier ook een taak van de woningbouwvereniging om toekomstige verpaupering te voorkomen. De dupe zijn de huiseigenaren/huurders die wel hun huis,tuin en buurt fatsoenlijk kunnen onderhouden.
Verder kan ik melden dat er inmiddels inspanningen (bijv. burendag) zijn geleverd om de buurt Bergstraat/dwarsstraat weer wat op te fleuren en leefbaarder te maken. Het gaat goedkomen.......
...
geschreven door 4romeo0, 18 november 2010
weet iemand waar in de dwarsstraat dit is geweest ?
...
geschreven door 4romeo0, 18 november 2010
spannend in belfeld
...
geschreven door Arnold Scheidegger, 18 november 2010
Ja klopt Peels, maar Dwarsstraat, Bergstraat, Montfortstraat (zuidelijke deel) spant den krooon
...
geschreven door Peels, 18 november 2010
trouwens in iedere straat woont wel wat.
...
geschreven door Peels, 18 november 2010
jaa dit komt nu omdat er op de dwarsstraat iets is gebeurd, laten we het maar niet over de montfort straat hebben....
...
geschreven door Arnold Scheidegger, 18 november 2010
Er woont ontzettend veel crapuul daar op de Dwarsstraat en Bergstraat, maar evenzo veel nette fatsoenlijke hardwerkende mensen.
In de ogen van de linkse rakkers moet eerstgenoemde groep coaches krijgen, aanvullende uitkeringen, faciliteiten en moet de tweede groep maar oprotten. Dat is Nederland.
...
geschreven door truus, 18 november 2010
Ben heel benieuwd in welk gedeelte in de dwarsstraat dit was..
...
geschreven door Peels, 18 november 2010
trouwens lig ik er echt niet wakker van.... begin dit al een gewoonte te vinden!
...
geschreven door Peels, 18 november 2010
Ben het helemaal eens met aapje, is toch lache gebeurt er tenminste nog eens wat in dit dorp.
...
geschreven door aapje, 18 november 2010
Och zo erg is het toch niet dit gebeurd overal man
...
geschreven door sjaakie, 18 november 2010
Hmm er zijn blijkbaar mensen die nog nooit uit het dorp zijn geweest....
dan zie je pas verpaupering!
...
geschreven door zwarte piet, 18 november 2010
Dat is al de zoveelste dit jaar in belfeld.
maar dit komt mede ook omdat de gemeente niet kijkt aan wie ze de huizen verhuren.
...
geschreven door Konradt de Veugelaer, 17 november 2010
Jammer wat een verpaupering de laatste 15 jaar van de Dwarsstraat en het deel van de Bergstraat richting de Dwarstraat.
Niet goed voor de huizenpryzen

Schrijf reactie
U moet ingelogd zijn om commentaar te geven. Eerst registreren als u nog geen account hebt.

busy
 
Belfeld.nu wordt mede mogelijk gemaakt door: Dorpsraad Belfeld en Gemeente Venlo